Zoeken in deze blog

zondag 29 september 2013

Ik weer eens

Ik heb een heel zwaar jaar achter de rug! In september vorig jaar werd bij m'n man kanker vastgesteld. Genezing niet mogelijk, enkel verlenging dmv chemo. Op 26 april van dit jaar is hij overleden. Het gemis is nog steeds enorm!

Ik blijf niet binnen zitten maar ga dagelijks een koffietje drinken en sociaal contact onderhouden. Maar de avonden duren een eeuwigheid! En nu met de winter voor de deur zal het niet beteren, denk ik.

Tot nog toe heb ik totaal geen zin om ook maar iets aan handwerken te doen. Misschien dat het terugkomt als de avonden langer worden.

Met de kleinzoontjes gaat het prima. Launo is vorige maand alweer 2 geworden en Yore wordt in december 5 jaar. Het zijn zo'n schatten!

Namiddag nog wat profiteren van het mooie weer, alhoewel ik een hekel heb aan de wind! Hier zijn vandaag de winkels open. Tijd voor een nieuwe outfit!


1 opmerking:

  1. een dikke knuffel van mij meis
    en je kleinzoons worden echt al flinke knulletjes
    liefs van Josee

    BeantwoordenVerwijderen